J E N N I F E R

Godmorgon tisdag!!

Kategori: Right now

Idag är en skön dag, för jag jobbar tidigt, jag har bil och jag får åka hem och soooova sen! Ni förstår inte hur mycket jag längtar efter min varma, mjuka, goa säng!!! Jag dör av förkylningen och snuvigheten. Uschans! Men jag sov i varje fall i natt så det är jag glad för :D

Förövrigt körde folk som idioter idag, det var så sjukt att det nästan var roligt. Det var flera stycken som körde in precis framför mig så att jag fick tvärbromsa. & en snubbe i taxi körde 20km i timman en bit på motorvägen precis utanför jobbet..???

Sen tänkte jag gå och tjata lite på någon så att jag får jobba övertid. De är ju lätt värt det när jag får lönen sen ;)
Ska vi ta och bestämma att den här dagen ska bli en grym dag nu? KRAMAR!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: