J E N N I F E R

En timma kvar av dagen...

Kategori: Right now

Ont. I. Huvudet.
Aaaaaaaaj... :(

Jag har ont i skallen. Vill bara att det ska försvinna!
Det går säkert över snart för jag brukar få så ibland, men det är lite kämpigt just nu. Har klämt i mig massvis av vatten och några kolor. Nu har jag i varje fall bara en kvart till så har jag rast och sen 45min så slutar jag. Det är åtminstone ganska så underbart!

Ska på stan en sväng och sen träffa Johaaaan. Nice och lagom jobbigt!
Fick förresten veta att jag har en ledig dag som jag MÅSTE ta ut. Så jag är ledig nästa torsdag, helt utan anledning. Tror bara att jag ska sova! Mys!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Haha.. jobbigt när man verkligen måste ta ut lediga dagar så där ;)

    2010-01-28 | 19:16:06
    Bloggadress: http://peakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: