J E N N I F E R

En kväll med vampyrer och scones

Kategori: Right now

Jag har haft en underbart trevlig kväll med mina söta vänner och några scones aka skåningar!

Det började med lite promenerande på stan & jag invigde mina nya skor. Dom dödade mina fötter, men vill man vara fin får man lida pin. Det blir ju bättre framöver när jag gått in dom liksom. Haha - som Sally!!! Kommer ni ihåg den serien? Hon som "gick in" skor åt folk? Sjukt kul, jag älskade den. Undras om den finns på dvd...?

Efter att ha sett den übergulliga New Moon (och sett ett par på dejt i ögonvrån under hela bion) - drog vi ut. Bara till Viktoria, men ändåså. Där drack vi vin och käkade lösgodis tillsammans med sconesen ;) Jag sprang på en gammal vän också, helt nice!


Jag var på café - Condeco ofc!!



Sanne var med... såklart!

 


Så tvingade vi med Malin till Viktoria



& såhär ser en sconeing ut!!



Nu ska jag kika lite på National Geografic (börjar få lite sug på att lära mig saker, saknar nästan skolan lite smått...) och sen blir det sova som en gris tills imorgon. UNDERBART! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: