J E N N I F E R

FULLTUPP!

Kategori: Right now

Wohoo, undrar vem som driver lite med mig? ;) Haha!

Jag har förresten glömt blogga lite de senaste dagarna. Har haft FULLTUPP verkligen! Jobbade sent igår och började tidigt idag. Hade ju valt det själv, men det var ju ändå lite tungt. Men det blev bättre såfort jag slutade eftersom jag träffade min fina Malin. Vi tog tag i oss och bytte julklappar äntligen. Hon fick en chokladfondue och en bok "Uppdrag singel" utav mig! Sjukt kul bok :D Av henne fick jag ett sushi-set med pinnar, tallrik och soja-skål + en bok om hur man gör sushi. Helt perfekt - jag älskar ju det!!!

Sen sprang vi runt på stan lite och jag köpte massor av vettiga saker. Imorgon måste jag dock fixa foto till körkortet så att jag kan skicka in det faktiskt. Kasst att jag är så seg, men jag vill inte ta nytt foto. Jag bävar för det för jag kommer ju inte bli lika snygg som på det andra. Baj-tjyyyvar som skulle ta mitt fina!!!

Ikväll har Johaaan vart här och vi har kikat på film, Couples retreat hette den. Vet inte vad den kallas på svenska, men det var lite smårolig sådär. Vi käkade kebab och marsipangodisar, haha. Gott att någon har samma roliga godissmak!

Snart blir det sova, men jag tror att jag ska läsa lite Twilight först. Älskar den boken. Filmen också för den delen!
Imorgon har jag en del att pyssla med också. Framförallt sola solarium, hatar blekheten. Så det blir en promenad till solariet :D LOVE IT!

Goooooodnightsleeptight


http://eightnine.blogg.se/2010/january/i-want-to-say-goodnight.html#comment

Kommentarer

  • Caroline säger:

    Ikväll blire mumstacos med juu!! :D Gillar att läsa din blogg, den är intressant!! =)

    2010-01-16 | 11:43:14
    Bloggadress: http://ettkristetliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: