J E N N I F E R

The apple is back & min tur också!!

Kategori: Right now

Min nya äppeltelefon är här och den kommer bannemej inte lämna min sida på 2-4år.
(Helst 4 eftersom jag inte vill lägga ett öre till på telefoner nu. Jag har tröttnat på att göra det!)


Jag ska försöka få in mina gamla inställningar i den. Vet inte om det funkar eftersom jag inte har en aning om när jag gjorde en backup senast. Men ja, något ska väl lösa sig att få tillbaka??

Känns förövrigt som att lyckan har återvänt till mitt liv nu. Min finfina skinnvante låg på västtrafiks hittegodsavdelning och väntade på mig. Det är förmodligen det bästa västtrafik gjort för mig! Underbart! Sen när jag skulle hem så var tåget innan det jag skulle åka med, sent, så jag fick åka en kvart innan eftersom jag var tidig till tåget. Haha. Det är inte ofta det händer! Så idag är livet helt underbart ;)

Nu ska jag käka, synkronisera in mina inställningar i äpplet och sen blir det Johan Falk och sängen. Jag vill ha en slapp kväll!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: