J E N N I F E R

Chill jobbdag

Kategori: Right now

Nu slutar jag jättesnart och det är helt underbart.
Ska dock inte göra ett skit ikväll. Tänkte ligga hemma i sängen och kolla på Johan Falk... Blev rätt galen i den när ja började med den första för några dagar sedan. Tänkte kolla klart på Cast away som jag började se igår. Förlåt Sanne men jag fastnade, så vi får se någon annan, haha :)

Har suttit med felanmälningar nästan halva dagen vilket är riktigt skönt. Man felsöker lite och ringer upp kunderna då och då! Min jobbarkompis Callhe va å hälsade på en sväng så hade jag nån att prata med en stund. Sen har jag spelat Café world en del också (dummadig Malin som fick mig att börja med detdär!!). Så dagen har vart chill skulle man kunna säga!

Nu ska jag jobba som en tok sista kvarten så att jag förtjänar att gå hem!! Pusspåer!

Kommentarer

  • maln säger:

    Jag är inte dum.. jag är underbar =)

    2010-01-09 | 18:17:16

Kommentera inlägget här: