J E N N I F E R

Best of Blocket

Kategori: Right now

Jag kanske är lite efter, men jag upptäckte den här sidan nu. Visste ju att den fanns, men jag har aldrig orkat ta mig tiden att kolla igenom den! Men nu när det inte händer så mycket på jobbet var det dags.

Mickes mössa - "jag vill ha minst 20kr, men det bästa hade vart creme fraiche för då behöver jag inte gå ut i 100- och köpa möget"

Paintball - "min sambo tjatar om kass ekonomi, så jag tänkte sälja hans paintball-saker"

Sur kille med miniräknare - "en hundralapp kan vara okej att pruta, men inga jävla skambud för då jävlar slår jag hellre miniräknarfan i marken"

Hemsökt telefon - "för att ytterligare poängtera att telefonen är djävulens avkomma, så är den låst till Telenor. Upplåsning/exorcism bekostas av köparen."

Snöslunga - "om den mot förmodan startar så både låter den illa och gör ett uselt jobb - detta gör att (om du har lika godhjärtade grannar som jag, att de kommer o skottar åt dig"

HAHAHA! Nu är dock min rast slut så det är dags att jobba, hejaheja! Snart får jag gå hem ;)

Kommentarer

  • dale04 säger:

    Du länka lite tokigt med killen med miniräknaren. Kom till Mickes mössa igen.

    2010-01-10 | 17:28:39

Kommentera inlägget här: