J E N N I F E R

Thank God It's Friday

Kategori: Right now


Jobbelijobba idag...

 

Snaaaaaaaaaaaaaaart är det iallafall helg... ÄLSKART!
Det jobbigaste med dagen är att jag måste åka tåg till jobbet. Usch och fy... Det är nog sjukt kallt ute så jag längtar verkligen inte till att gå hela vägen. Huuuuvaligen. Men ibland får man göra det också!
Fick åtminstone tillbaks min varma gosia halsduk av Johan igår så jag ska nog kunna överleva.

Tänkte ta och sola solarium efter jobbet och sen typ ingenting mer. Möjligtvis hälsa på mormor och morfar lite. Men det kanske blir en sväng på lördag eller söndag istället. Dom svarade inte när jag ringde igår så jag vet inte ...
Det blir en lugn helg och det säger jag inte nej till. Totalt underbart säger jag!

Nu ska jag pallra mig iväg! Ha de gott :) PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: