J E N N I F E R

SNÖKAOS!

Kategori: Right now

Man kan säga att det snöat lite idag. Men det borde man inte säga... för det har snöat SJUKT mycket! Jag har aldrig sett så här mycket snö. Helt otroligt! Är just nu vääääldigt tveksam till om det överhuvudtaget kommer vara möjligt att ta sig till jobbet imorgon. Håll tummarna?!

Idag har vart en himlans trevlig kväll tillsammans med Patrik, smaskig mat och Melodifestivalen. Jag har kommit fram till att jag ska gifta mig med Måns!!!! Fin pojk den där, Måns Zelmerlöw

Nu ska jag hoppa i pyjamasen, borsta tänderna och sätta på någon trevlig serie. Sen blir det soooooohvaaaa för min del! Man vet ju aldrig, på något mystiskt sätt så KAN ju faktiskt all snö vara putsväck imorgon.

Men det är inte så troligt... kolla här hur det ser ut utanför mig!

Kolla brevlådan, igensnöad - jaaaa-aa!




Att det överhuvudtaget syns något, beror på att jag tog utan blixt, förutom på den i mitten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: