J E N N I F E R

paaaarteeey

Kategori: Right now

Idag ska här blir party och jag är GRYMT taggad för det måste jag säga! Vi ska fira lilla Malin som fyllt vuxen! Totalvuxen alltså - nu finns inga mer åldrar att se fram emot ;)

Först nu idag ska jag ta det lugnt och fräscha till hela mig! Tänkte sola, peela, måla naglar, inpacka håret, noppa bryn, färga ögonfransar och ansiktsmaska = totalrenovering helt enkelt! Har nog aldrig gjort allting på en gång, men någon gång ska det väl vara dags att bli finis!

Ikväll bär det av till SoHo först för att äta middag och mysa till det. Sedan blir det utgång med alla som vill och det kommer att bli... LEGENDARY!

Nu ska jag börja dagen med att gå upp och käka någon frukost kanske..!
Ha en underbart rolig lördag vänner! ♥ PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: