J E N N I F E R

Kärleksbrev!

Kategori: Tänkvärt

Nu har jag fulländat en alla♥dag, troligtvis den bästa på länge. Mycket tid för familjen & mys. Har kikat på kärleksfilmer halva dagen. Promenerat i snön i solen med mormor & morfar. Njutit av en underbar dag kort sagt!

Dessutom har jag både skrivit och fått ett kärleksbrev!
(att det var en deal med en kompis för att vi tyckte att det hade blivit för lite sånt idag, behöver vi ju inte tänka på)

Nu ligger jag i sängen med en chokladask och en romantisk komedi på teven. Det är precis såhär det ska vara och jag måste säga att detta nog var min bästa alla♥dag någonsin!

& så lyssnar vi på lite fin kärleksmusik va?


Ronan Keating - When you say nothing at all



Sugababes -
Too lost in you


Bad English - When I see you smile

Kommentarer


Kommentera inlägget här: