J E N N I F E R

En ond dag...

Kategori: Right now

Öronen gör ont, huvudet gör ondare, mensvärk OCH ont i axeln.
Det gjorde att jag kände att det var en bra idé att stanna hemma...

Har legat i sängen fram tills nu, sovit som en stock verkligen. Riktigt skönt! Huvudet är liiiite bättre så jag tänkte försöka mig på att göra någon slags lunch. Gärna något med nudlar kände jag.

Sen har jag ju köpt en ny dator också som jag inte ens har packat upp.
Orkade inte igår så jag bara ställde den i ett hörn av rummet för att ta tag i det när jag orkade. Det är ju så många installationer och grejer man måste fixa. Men tjusig är den, jag öppnade den för att glutta lite på den. Inte som jag tänkt mig, för den va liksom ristad på ovansidan. Men det var snyggt, lite annorlunda! :D

Tänkte, om huvudontet släpper, göra lite bloggdesign.
Det är lite många att göra nu, det är ju skoj men jag är sämst på att veta vart jag ska börja då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: