J E N N I F E R

Cleanin' out my closet

Kategori: Right now

Jag ligger hemma med feber idag också, men med en tablett känner man sig åtminstone lite bättre.
Och lite rastlös liksom... därför, padapadapam - så städar jag garderoben. Inte direkt något krävande jobb. Öser bara ut allt på golvet och sedan lägga det i fina högar. Än sålänge har jag hängt upp fina klänningar på min lilla klädställning och organiserat skor. Det ser redan mycket bättre ut.


Nu vill jag dock mest sova lite, så jag funderar på att göra det. Eller bara lägga mig och kolla på The Hills.
Måste pallra mig iväg till ICA också, vi har ingen mjölk. Idag är jag inte sugen på bullar, utan bara smoothie. Lite nyttigare åtminstone! Älskart...

Kommentarer

  • Lovisa säger:

    Åh tänk att ha en sån garderob! MUms!



    Jag är tillbaka på min blogg nu efter lite om och men :)

    2010-02-24 | 11:49:55
    Bloggadress: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här: