J E N N I F E R

Alla ♥ dag

Kategori: Right now

Happy valentines-day!


Inte för att jag direkt har märkt att det är allahjärtansdag, men ändå. Sitter i soffan, med datorn i knät och kollar på film med familjen. Himla mysigt tycker jag! Fin och lite småsorglig film, If Only heter den. Det har bara blivit sånadär sorgliga filmer den här helgen. Har tittat på Ghost och Catch and release också.
Haha, så kärlek på det viset har det blivit.

Nu ska jag njuta av det sista av den här dagen. Käka lite godis, god mat och mysa i sängen med min bok kanskekanske. Boken blir aldrig av, men något annat ska jag väl lyckas göra. ;)

Kommentarer

  • Caroline säger:

    Åhhh, If only e ju så fin!!! Som jag lipar när jag kollar på den!! :P

    2010-02-14 | 21:01:49
    Bloggadress: http://ettkristetliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: