J E N N I F E R

Whatever...

Kategori: Right now

Nu är jag totalt uttråkad. Vet inte vad jag ska göra med mig själv idag. Jag vill träna. Rastlös är jag...
Skiter snart i att jag är sjuk och åker till gymmet. Det är kul där ju! Jag har den där krypande känslan av att det inte finns något att göra. Sån man hade när man var liten.

Tror att det beror på att jag känner mig lite bättre. Bara ont i huvudet och lite yr.

Ligger och läser bloggar. Är inne på Bloglovin' och trycker F5. Då och då har jag ett nytt inlägg att läsa...
Fuck, ja måste nog hitta på något. Måla en tavla. Göra tvålar. Se en film. Duscha. Städa mina smycken. Rensa garderoben.

VAD. SOM. HELST.

Funderar också på hur jag ska göra med den där intervjun. Åka eller inte åka?
Pengar kostar det att köra dit. Men samtidigt - jag i en tidning! FAN VA COOLT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: