J E N N I F E R

Virrigtsvammelfrånenhungriglitensjäl

Kategori: Right now

Gagaghhghghghghgaaaagag. Jag håller på att dö av hunger här. Ville bara säga det.
Ligger helt döende på sängen och försöker chilla. Tagga ner. För det var en mucho stressig dag!!!

Om någon timma blir det middag, någon slags piroger... mums låter det! Iochförsig skulle jag nöja mig med vadsomhelst just nu. Tillochmed våfflor. Eller köpta köttbullar, men det är bara nästan.

Idag blir det en go kväll hursomhaver, Cougar town senare! Älskar det programmet. Älskar Courtney Cox!
& nu ska jag sluta svamla som en virrpanna och ta tag i mitt liv! Dags för att byta om till mjukisbrallor och min totalsnygga 4G-tischa som jag tjyvade på jobbet (delades ut gratis...)

Här kan ni bli lite pepp hörrni!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: