J E N N I F E R

Gnällig som tusan

Kategori: Right now

Just nu är jag obotligt uttråkad. Mår kasst och ligger i soffan och lyssnar på syster som sjunger SingStar. Sjöng ett par låtar med henne, men orkade inte - halsen mår baj. Jag mår baj. Jag är baj. Jag är sugen på godis också. Det är mest baj. Försöker samla tillräckligt med energi för att åka och köpa något.
Men jag kan inte finna den energin någonstans.

Åtminstone borde jag köra ut mama och papa från mitt rum och gå och lägga mig. Det hade vart skönt!
Sov heeeela vägen hem i bilen från jobbet, hehe. Men är lika trött för det...

OCH NU SKA JAG SLUTA GNÄLLA SÅ FÖRJÄKLIGT.


Kommentarer

  • Katarina säger:

    Hej!



    Kontakta mig gärna på ovanstående mejl så kan jag ge dig ett intervjuförslag :)

    2010-04-08 | 13:55:08
    Bloggadress: http://www.solomag.se

Kommentera inlägget här: