J E N N I F E R

Glad påsk!

Kategori: Right now

Nu har jag jobbat och hunnit fira påsk. Och leka rätt mycket! Men jag gillar det, jag har mycket barn kvar i mig :) Sitter och tittar på Harry Potter. Mest för att den går på teven, men ändåså...

Tror att jag borde plocka undan lite här, fluffa till kuddarna i sängen och såntdär. Sen ska jag ha en myskväll hemma med familjen. Har haft rätt fulltupp hela veckan lång.

Förövrigt har jag beställt massa med kul saker den senaste tiden, så i torsdags hade jag ett paket på sängen och ett på posten. Ett par klänningar och en prydnadskudde från H&M. Och från Ellos lite påslakan och sådant + en matta. Men den ska jag byta! Den var inte alls som jag föreställt mig, synd som attans!

Nu ska jag kolla Körslaget och trycka i mig godis från påskägget som jag precis fick leta upp :D
Puss&smisk

Kommentarer


Kommentera inlägget här: