J E N N I F E R

Ben & Jerry

Kategori: Right now

Klockan är nio och jag har redan vart vaken nästan en timma. Kanske är dags att gå upp och ta tag i den här dagen? Jag är supertrött men jag måste hinna allt! Träna, shoppa present till Love och åka på kalas. En himla mysig dag och ikväll blir det myskväll hemma. Är sugen på Ben&Jerry-glass. Funderar på om det kanske ska bli helgens godis?

Jag kan ärligt säga (skryta) att jag inte har ätit en godisbit denna veckan. Men lite kakor har det blivit. Och det är väldigt beundransvärt när det gäller mig. Men på lördagar får man! Bara då är det ok!

Kommentarer

  • Morsing säger:

    Helt rätt, på helgen får man! Måste ju ärligt påstå att jag själv har fuskat en del på senaste... Fy mig!

    Nu kommer jag snart få börja deffa inför sommarsäsongen, haha! Hade varit lite kul att göra faktiskt, men jag tror alla människor hade varit på mig som iglar om jag började äta för lite...



    sv: haha, vilket jag kan tänka mig att din intervju handlade om! Hur kom det sig att du fick kontakt med dem? Kan tänka mig att det var grymt roligt! Men när kommer tidningen ut?



    Jo, tanken är att jag ska flytta till Stockholm till hösten. Det ser jag verkligen fram emot, jag hoppas bara att jag faktiskt kommer in på det jag sökt! Annars blir det svårare...

    2010-04-24 | 12:06:09
    Bloggadress: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här: