J E N N I F E R

Shape-up!

Kategori: Right now

Nu har jag haft ett par otroligt roliga veckor som jag verkligen var värd!
Jag behövde lite kul.
Jag behövde släppa tankar på framtiden & jobbiga måsten. Men någon gång ska man återgå till verkligheten, nu är det snart dags.

Jag har bestämt mig för att släppa pluggandet för den här terminen/det här året. Det är säkert skitbra, men jag orkar inte lägga ner energin. Plus att jag vill ha hela grejen med nollning, pluggdagar och tjosanhejsan. Inte ensamhet framför en dator. Trååååkigt!


I helgen blir det shape-up. Organisering av kaoset... ;)

- Skriva mig ett nytt CV
- Fixa & söka lägenheter
- En springtur/låååångpromenad
- Fixa musik+film till iPoden
- Städa rummet
- Organsisera papper i pärmar & lådor
- Jobba övertid
- Rensa garderoben + lägga undan sommarkläder, sånt som ej används
- En nystart på bloggen, design m.m.

& så lite roligheter är jag värd!

- Gå ut med vänner från jobbet
- Gå på Håkan Hellström (?)
- Träffa Sannegull

Om jag är ärlig så tror jag att jag kommer göra de roliga sakerna + städa ungefär. Jag känner ju mig själv..!

Nu ska jag dock vara så duktig så duktig & gå och lägga mig. Jag är sjukt trött & tänkte kämpa som en idiot för att lära mig något sista utbildningsdagen! Nightynight!! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: