J E N N I F E R

Godmorgon onsdag!

Kategori: Right now

Igår tänkte jag bloggat & svarat på kommentarer. Men tyvärr fungerade knappt blogg.se, det tog en kvart att logga in så jag gav upp!

Snart ska jag börja jobba. Är helt sjukt trött idag. Somnade sent och vaknade kl 4 av vad jag trodde var larmet, men när jag hade piggnat till så fattade jag att det var teven som var på. Av någon anledning... Tror att fjärren ramlade ner eller nåt så att den gick igång. Hur som helst somnade jag inte om utan kvart i 5 började jag titta på Hannah Montana istället. Min lillasysters intressen smittar av sig...

Trots tröttheten är jag på bra humör idag! För jag har en ny fin klänning på mig! ♥

Jag har himla mycket att göra de närmsta dagarna känner jag. Som tur är har jag inte så mycket planerat i helgen eftersom alla fina vänner är bortresta/upptagna. Tänkte skriva ihop en liten to-do-lista om jag hinner! Det behövs nog, så slipper man ha allt i huvudet!

Kommentarer

  • Emma säger:

    Jag såg att du hade klänningen idag! :D Bra köp!!

    2009-09-03 | 00:47:16
    Bloggadress: http://emitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: