J E N N I F E R

En månad..

Kategori: Right now

Om en månad bär det av!!!!!!!!!!!!!!!!
Hit blir det och det känns helt underbart. Jag längtar som fasiken för jag vill verkligen vara lite ledig. Egypten ska bli spännande också! Var där när jag var 13-14år men då såg jag inga pyramider eller något. Men det får vi fasiken göra denna gången! Ett måste!


Idag är dock inte lika kul för jag ligger hemma i sängen och mår kasst. Att vara sjuk är det tråkigaste som finns... Jag verkligen hatar det! Men jag försöker sova och sånt vettigt så att jag blir frisk snabbt som attan för helgen som väntar kommer bli en bra en! I've got a feeling ;)

Funderar på om jag ska dra iväg och köpa en pizza möjligtvis. Jag gick upp i morse kl 6 och duschade för jag tänkte försöka jobba. Men de kändes inget vidare så jag gick och la mig igen men kunde inte somna direkt. Så jag käkade frukost redan då. Sen somnade jag om och sov till 12! DET va sjukt nice. Minns inte ens senast jag sov så länge!

Därför är jag hungrig redan nu. Magen börjar kurra lite. Orkar verkligen inte pallra mig nerför backen till da pizza place... Eller jag orkar mest inte pallra mig upp för den senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: