J E N N I F E R

Återuppstått?

Kategori: Things

Min dator krånglade som attans igår, så efter att den stängt av sig ca 5 gånger. Efter att skärmen blivit blå och en text som sa: "Dumping physical memory" kommit upp minst lika många gånger - så gjorde jag en systemåterställning. Jäklar vilket jobb! Men nu är det klart och jag får installera om alla program.

Virusskydd, Firefox, Outlook, Word, Msn, Sims, VLC, Photoshop...
& säkert 50 till!



Nu får vi bara hålla tummarna för att den fungerar! Fläkten börjar bli sjukt kass & datorn bränner i knät på mig. Det suger att jag inte har något skrivbord! :( Jag har en "datorplatta" från IKEA som man har om man har datorn i sängen osv. Men den verkar inte fungera direkt... Funderar på att kanske köpa en sånhär! Funkar det tror ni?

Kommentarer

  • Emma säger:

    Jag hoppas inte du behöver göra det om du är sjuk, vilket jag tolkade det som här i din blogg ;D haha.

    Men alla tillsvidareanställda har 5 h beodrad övertid... :(

    2009-09-30 | 19:16:24
    Bloggadress: http://emitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: