J E N N I F E R

Underbara dagar med er!

Kategori: Right now

Jag har haft en toppenmysig kväll!

Lights i Alingsås, Sanne, Denise, Paj, Varm choklad med grädde & massa prat. I like it alot! Dessutom hann vi med en film, lite godis och sånt också! Har nog någon bild, men inte nu för de är på Sannes kamera...

Idag har jag vart lite frånvarande och grymt trött. Hade tänkt jobbat lite imorn, men det får bli till att vila ut istället. Jag ska faktiskt vara duktig och göra det nu. Brukar alltid hitta på något roligare än att bara sitta hemma, även när jag är sjuk och så. Haha, sämst på att slappa är jag!

Imorn ska jag dock träffa Malin och Morsing. Käka lite god mat på Jensen och ha trevligt!
& nu ska jag sova. Eller först fixa min musik och sen sova. Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: