J E N N I F E R

Nailpolished

Kategori: Right now

Nu kollar jag på någon dokumentär på teve om småkillar som får prova på att sitta i fängelse. Såna som misshandlar, slåss & dealar med droger. Blev helt chockad när jag såg att den ene var född -93. För mig är dom fortfarande små 7-8åringar. Inte brottslingar!!

Målar naglarna lite samtidigt..
Men verkligen alla mina nagellack verkar ha torkat ut. Kasst... Får väl investera i lite nya någon dag! :) Är helt beroende av att ha målade naglar. Hihi!

Kommentarer

  • Morsing säger:

    Haha, vad roligt att vi bestämde oss för att kommentera samtidigt!



    Men ja, det hade varit roligt! Det var ju som sagt längesedan man sågs! En vinkväll på Viktoria eller Vasastan någon kväll kanske? Och Malin kunde ju också hänga med så blir vi hela tjejgänget från Ullared och midsommar :)!



    Kram!

    2009-10-01 | 22:32:50
    Bloggadress: http://tana.blogg.se/
  • Sandra säger:

    Haha, jag har så många nagellacka att de alltid brukar torka^^ Men håller med dig om att ha målade naglar, jag har alltid det, med eller utan färg! Hur har du det nu? Kramar

    2009-10-01 | 22:50:03
    Bloggadress: http://strangershouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här: