J E N N I F E R

Jag gillart!

Kategori: Right now

Egentligen hade jag tänkt hitta på massor av vettiga saker idag. Gå på stan och göra ärenden, köpa tågkort, köpa massor av småsaker som jag behöver, skaffa vaccin till resan osv.

Men alltså, jag känner inte för det. Jag vill hem och ta det lugnt. Sova. Slappa. Se på film.
Orkar verkligen inte tampas med massa idioter på stan!
Känner mig stört positiv idag. Haha! Nej det är inget sådant alls. Är på toppenhumör och så. Men vill göra något annat! Gå en promenad eller ut och springa typ. Ovanligt för att vara mig! 

Jag är så trött på allt vanligt! Jag vill göra något nyttnyttnytt!
Det känns som att jag förändras ganska mycket just nu. & faktiskt åt ett bättre håll! Jag gillart!


Enda bilden jag hittade på jobbdatorn.
Bara för att den hänger på en vägg på jobbet! Haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: