J E N N I F E R

I gotta feeling...

Kategori: Right now

Jag har vart en grymt dålig bloggare de senaste dagarna. But now I'm back!
Har vart helt inne i jobbet och allt fixande och planerande av vad som komma skall. Snart är det dags, Egypten om en vecka. Jag bara älskar livet just nu! Inte trodde jag att allt kunde kännas så bra ;)

Det finns så mycket att se fram emot nu!
Lördag: Utgång!
Söndag: Träffa min underbara släkt & fira morföräldrarna
Måndag: Shopping-dag med Sannegull
29/10-5/11: Egypten med finaste Malin! WOHOOOOOWE!
6/11-8/11: Långhelg, säkert lite party & massa kul!
12/11: JAG FYLLER 20!!!!
14/11: Funderar på att dra ihop lite fina vänner och käka middag & gå ut och dansa natten lång - någon som är på??
20/11-21/11: Jobbresa (om den nu blev av?)
4/12-6/12: BSB-konsert + Sthlm-resa!

Jag har alla helger fram till december planerade, utom 1. Men det går alltid att klämma in mer roligheter! Alla veckodagar finns ju kvar...

Snart tänkte jag krypa ner under täcket och sova gott tills klockan jättemycket för imorgon har jag sovmorgon! Tänkte bara fixa in någon film i min ipod... Behöver vekrligen en såndär konverterare som funkar. & någon film till Malin! Sov gott fina vänner


Kommentarer

  • Monki säger:

    På teammötet idag sa dom att konferensen är bokad och klar :)

    2009-10-23 | 00:04:57
    Bloggadress: http://emitis.blogg.se/
  • Carro säger:

    svar:joo, jag försöker göra det. Var med vänner i köpenhamn idag, det börjar lägga sig nu, kan vara för att jag har börjat gilla en annan kanske :)



    Kram

    2009-10-23 | 17:23:45
    Bloggadress: http://carolineamandaanette.blogg.se/
  • Lovisa säger:

    I gotta feeling, den låten är så underbart bra!

    2009-10-25 | 11:25:14
    Bloggadress: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här: