J E N N I F E R

En trött dag

Kategori: Right now

Idag var en trött dag. Minst sagt! Men det var en kul kväll så det är absolut inga problem!
Väntar på att det ska ploppa upp lite bilder på fejs... Emma? ;)

Efter att ha vaknat upp imorse, tog jag och Malin på oss våra höga klackar (vilket kändes lite tungt pga onda fötter) och pallrade oss iväg och åt lite brunch. Bakpotatis med räkröra & det var supermums.

Därefter drog jag mig hemåt. Sov en liten tupplur för att bli människa igen. Sedan var det bara att göra ordning sig och åka på kalas hos mormor & morfar. Det var nice att träffa kära kusiner och släktingar. :) Älskar min family!

Nu är jag dock rätt död. Försöker samla den ork som krävs för att vända upp&nerpå min säng för att sätta på ben. Just nu ligger den på golvet efter att jag fått sålt min sängram. Duktiga brodern hjälpte lite.
Kanske likabra att ta tag i det så att jag kan lägga mig och sova sen???

Kommentarer

  • Jacqueline /en av de som driver moiettu säger:

    Vilken fin blogg du hade :)



    Följa varandra via bloglovin?? :)

    2009-10-25 | 21:11:50
    Bloggadress: http://moiettu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: