J E N N I F E R

Många roliga veckor!

Kategori: Roligheter

Oh det händer så väldigt mycket kul framöver! :) Jag blir alldeles lycklig bara jag tänker på det!

29 okt - 5 nov: Egypten!
13 nov - 15 nov: London maybe?
20 nov - 21 nov: Någon jobbresa någonvart
4 dec - 6 dec: Stockholm & BSB-konsert

& jag bara älskart!!!



Nu sitter jag och kollar efter hotell, flyg, tåg och sådant. Väntar på att kvällens myskompis ska höra av sig så blir det film, glass & varma hallon!

Jag funderar på om ett såntdär hårband är något för mig? Detta nedan köpte jag på Gina i helgen, men för att använda som armband var det tänkt.. Lika fint såhär kanske?

Kolla vilken fin kudde jag skickade efter från H&M! Nu saknas bara mitt nya överkast, gardiner, uppsatta tavlor + tavellister och lite småpill så kommer mitt rum vara u n d e r b a r t!

Kommentarer

  • hemlig beundrare säger:

    du är såååå söt , såg dig idag i matsalen och blev varm i hela kroppen !

    2009-10-05 | 21:22:31
  • Lovisa säger:

    Svar: Ja okej. Den kom ut 2004, så det var ju en fem år sen, men jo du minns rätt, den är bra! :)



    Fina bilder!

    2009-10-06 | 07:32:17
    Bloggadress: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här: