J E N N I F E R

Happyface!

Kategori: Roligheter

Trött är något jag är idag. Sjukt trött!
Men shit vad det var värt det för vi hade grymligt kul igår må jag säga!

Kvällen startade stressigt eftersom jag & Sanne fick för oss att shoppa lite efter jag hade jobbat. Det blev lite tight om tid men jag hittade världens underbaraste skor - så jag är glad ändå! Sköna var dom, inte förrän vi gick från avenyn till centralen som jag fick ont i fötterna! & typ 10pers sa att dom va snygga! WOHO!

 

Vi åkte först till S badminton-folks och chillade lite. Käkade pizza som vi lyckades bränna(!) i ugnen när vi skulle värma den & spelade lite kort. Sedan tog vi tåget till stan & mötte upp Frida och gänget på Bryggeriet, dansade några minuter och jag drack öööl. Var så jäkla trött på sötsliskig cider, så det va gott! Faktiskt. Och det bästa av allt är att man inte springer och kissar sjutusen gånger under kvällen! JAG ÄLSKART!!!!

Därefter bar det av till Parken, vi mötte maaaassor av folk från jobbet. Dansade någon timma och sedan var det dags för tåget hem! Flummade med S, R & F hela vägen hem och det regnade som tusan!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: