J E N N I F E R

Freeeeeedag!

Kategori: Right now

NEMEN HEJ!
Jag har äntligen slutat för dagen. Eller ja, för 1½ timma sen. Men jag klagar inte ett dugg, för det här har nog vart den slappaste dagen någonsin på jobbet. Helt nice! 1timma och 37minuter har jag pratat i telefonen. Resten av tiden har vart fylld av möte, administrativa grejer, mejlande och raster. Älskart! Jag hann liksom inte med på att dagen gick.

Imorgon blir det klänningsshopping, som tack åt mig själv för en grymt bra vecka. Jag tycker jag har vart duktig helt enkelt. På jobbet speciellt och sen har jag fått mycket annat gjort.

Sitter och väntar på att IDOL ska komma upp på TV4-play. Shit vad långsamma dom är då!
Nu ska jag nog käka lite middag tror jag. Bättre sent än aldrig...

Kommentarer

  • Morsing säger:

    Älskar såna dagar när allt bara flyter så lätt. Och att unna sig fina grejer är aldrig fel :D.



    Hehe, jo jag är här för att hälsa på Stefan. Jag har hittills tvingat honom att se på en tvättäkta tjejfilm med mig, följa med på en lång shoppingtur och så har jag spöat skiten ur honom på hans eget tv-spel. Så jag känner att jag får försöka vara lite snällare snart!



    Men jag hänger jättegärna med när du fyller tjugo, middag och dans hela natten låter ju inte fel!



    Hoppas ni får det jätteroligt i Egypten! Och om du vill hänga med och träna så är det varje tisdag 17:30 och torsdagar 18:40, så det är bara att säga till :)!



    Kramar!

    2009-10-24 | 14:21:17
    Bloggadress: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här: