J E N N I F E R

Sunday morning!

Kategori: Musica

Morn!
Jag ligger & kollar på Juno och fixar med musik till iPoden. Funderar på att äta något till frukost kanske.
Sådär slapp och skön som en söndagsmorgon ska vara.

Några ideer om vilken musik jag ska skaffa då? Försöker hitta något nytt! Är lite trött på all Rihanna, Beyonce osv. Det börjar bli så uttjatat, vill ha nya låtar!
Har redan laddat hem FooFighters x2, The Killers, Mando Diao, The Script, Backstreet Boys, Coldplay...

Snart ska jag hoppa in i duschen, fixa mig lite och dra till stan! Det ska bli nice :D
Ha en toppensöndag! Det ska jag ha iaf ;)
PUSS!

Ni kan få lyssna på en grym låt sålänge!

Eva Simons - Silly Boy

Kommentarer

  • Emma säger:

    Killers & mando är lysande! Skaffa the Kooks, kings of leon, sugarplum fairy, KENT, Melpo mene, Santogold, MGMT :):) Och glöm inte Kent ;)

    2009-10-11 | 15:54:11
    Bloggadress: http://emitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: