J E N N I F E R

Det var nice!

Kategori: Right now

Jag har haft en grymligt trevlig kväll med Johan. Först käkade vi på Bryggeriet, deras smaskiga Filé Mignon som vanligt! Älskar det stället, nästan min favoritresturang. Tillsammans med Jensens såklart.


Johan, en gång när vi byggde badrum!


Efter maten gick vi och hälsade på Emanuel en sväng i hans lägenhet. Han håller på att renovera så jag erbjöd mig att hjälpa till. Så sjukt kul tycker jag sånt är! Pilla, fixa & dona. Jag ska bannemej bli snickare... och inredare! ♥ Fint ställe, synd bara att den kommer kosta typ 2 mille när han säljer den!

Till sist gick vi och fikade. Gottegris som man är! Jag tog bara en latte. Älskart! Hihihi. & så smakade jag på en sjukt god cheesecake med hallon. Me like!

När jag kom hem vart det strömavbrott! & jag tänkte:
"Shit, jag som skulle skörda!!!"
Jag trodde att jag kommit över detdär med Farmville, men nä. Det var visst för mycket att hoppas på!

Nu blir det sängen och något avsnitt Desperate maybe?! Eller bara sova... för jag är trött!
PUSS OCH KRAM SKUMBANAN! ♥

Kommentarer

  • Monki säger:

    Låter som en superdag, blir avis. haha =D

    2009-10-09 | 11:21:18
    Bloggadress: http://emitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: