J E N N I F E R

Weekend!

Kategori: Right now

Åh jag blev så himla sugen på att bara åka hem och lägga mig och titta på film nu. Hihi, får roa mig med det lite på dagen imorgon. För resten av helgen är så himla planerad!


Den här filmen blev jag sjukt sugen på! Hahahaha, vet ej varför.. Bara kom på att jag inte mindes så mycket av den.


Fredag: Jobba + jobba övertid, Träffa Emanuel m.fl & äta
Lördag: Springa ärenden (byta födelsedagsarmbandet, lämna in kameran för framkallning m.m.), gå ut och äta middag & dansa för att fira mig
Söndag: Släktkalas :)

Det är mysigt med mycket planerat, men jag har ingen ledig helg på flera veckor. I alla fall inte några lediga kvällar! Hur kul det än är att hela tiden ha något att se fram emot, så blir det liksom lite stressigt. Hihi. Men jag klagar inte, jag älskar att ha mycket för mig. Den här helgen blir det mest ätande och det tär ju inte på krafterna så värst mycket.

Nu är rasten slut så det blir mer jobb!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: