J E N N I F E R

Over to tuseday!

Kategori: Right now

Nu är mysmåndagen över för den här gången. Synd är det, men vi får längta tills nästa måndag!
Det är meningen med våra mondays... Att måndagar ska bli den grymmaste dagen i veckan. & än sålänge har den vart det ;)

Flera saker som har vart riktigt bra har hunnit ske. Jag har fått tillbaka mitt simkort, eller ja, ett nytt. Och jag (läs: Sanne) insåg att de flesta av alla mobilnummer finns sparade på en av de mobilerna jag använde innan jag fick min nya. Underbart! Jag har köpt underkläder & en väska. Sen fick jag ett gulligt sms. & så var det ju såklart mysmåndagen.

Imorgon blir kanske inte lika kul.
Jag ska lyckas skicka tillbaka paketet till Netonnet.
Jag ska till tandläkaren.
Jag jobbar kväll.
Men jag tror att jag kan få morgondagen att bli en bra dag också... ;)


Jag tog en simtur för några veckor sedan i Egyptien

Kommentarer


Kommentera inlägget här: