J E N N I F E R

Mysmåndagsdags!

Kategori: Right now

Jag är helt otaggad på att jobba idag verkligen!
Har haft en sjukt bra helg och hunnit med så himla mycket roligt. Då är det segt att gå tillbaka till det gamla vanliga. Men jag borde inte klaga. Jag har "helg" igen redan på torsdag. Eftersom jag jobbar helg så är jag ledig torsdag-fredag :)

Ikväll blir det mysmåndag med Sanne - vår underbara lilla tradition!
Vi hittade ingen speciell film att se, så det blir dendär nya serien som har börjat. Glee. Den har tydligen gjort succé i USA och är förhoppningsvis lite rolig! Är lite sugen på att käka nåt smaskens också... Choklad och godis kanske?! Eller vad tycker du Sanne?


Jag & fina Sanne!

Nu ska jag jobba vidare med den här dagen. Det går inte så himla bra tyvärr. Men man har sådana dagar ibland också! Kramar

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: