J E N N I F E R

Måndagsmys!

Kategori: Right now

Jag är sjukt nöjd att den här dagen gått fort! Jag ser fram emot kvällen ;)
Måndagsmys med Sanne, film & chokladfondue! I'm lovin it.

Får se vad jag ska hitta för film bara! Någon som har ett förslag? Vi gillar lite sånadär romantiska komedier, high school-filmer & annat lite småtöntigt eller kul. Det är temat för måndagsmys!

Först ska jag dock pallra mig iväg till en Telia-butik. Har hört att dom kan fixa mig ett sim-kort direkt och det hade vart GRYMT bra :) då slipper jag vänta en vecka på att chefen ska beställa hem! Ska även byta en liten födelsedagspresent hade jag tänkt mig. Om jag hinner. Mobil är prio 1 liksom! Åh vad underbart om jag kunde fått tillbaks det idag!

 Saknar Egypten faktiskt, hade vart nice att åka tillbaka lite nu ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: