J E N N I F E R

Lillalilla världen

Kategori: Right now

Nu är det söndag och även Fars dag. Mys! Vi gjorde frukost på sängen till mamma & pappa och gav pappsen en tröja. Ska snart pallra mig iväg och köpa trisslotter som han ska få också! :) Men nu äter jag frukost...

Igår blev en riktigt bra dag. Först var jag hemma och rensade och fixade lite smått. Blev inte mycket gjort! Men sen åkte jag och Sanne till IKEA och shoppade lite. Klädställning, hyllor & lådor till garderoben, ett nattuksbord och lite  annat småpill blev det. Jag är MYCKET nöjd kan jag säga!

Medan vi gick där inne och plockade på oss grejer ringde både Johan och Emanuel och bjöd med oss till "Bonnen" som han kallas. Och roligt nog, eftersom världen är så liten, så visade det sig att han bor i Töllsjö (en litenlitenliten by utanför Alingsås) där mina farföräldrar bor. & dessutom var min pappa och hans pappa tydligen lekkompisar när dom var små! Tillpåköpet säger farmor att vi tillochmed är släkt!!!

Nu är frukosten slut, så jag ska bara kolla klart på Ullared-programmet & sedan blir det en dusch och så ska jag bygga IKEA-möbler! Ha en lovely söndag/farsdag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: