J E N N I F E R

Berså!

Kategori: Right now

Godkväll fina läsare :)
Hoppas ni har haft en trevlig kväll för det har jag! Först skulle jag och Sanne INTE gå ut. Det skulle vara lugnt bestämde vi. & lugnt blev det iofs, ganska så, men utgång i alla fall! Vi drog till Berså och tittade på Magnus Betnér tillsammans med Bella, Peter, Carlos & Magnus. Det va grymt mysigt! Nu är jag bara stört trött. Var uppe tidigt imorse.

Ska käka upp min bulle och varm choklad, min "fyllemat" & sen sova. Om man nu kan kalla det för fyllemat... Jag drack bara cola ikväll för jag tog bilen in. Orkade verkligen inte med mer sittande efter buss & flyg i timmar de senaste dagarna. Nej! Så det blev nyktert, men jag är bra på det, grymt bra faktiskt! Jag hade superkul!

Tänkte kanske lägga upp Egyptenbilderna på fejs också. Vet dock inte om jag orkar kämpa med uppladdningen?

Här är dock några pics från kvällen idag!


Sannegull


Bella & Peter


Carlos, Jenni, Sanne


Törstig Magnus


& törstig Bella..


& så Peter med


Carlos & Jenni

Kommentarer


Kommentera inlägget här: