J E N N I F E R

Tänk på gurkan!

Kategori: Roligheter

Det har vart en sjukt kul resa till Mollösund. Mycket dansande, liveband, middag, lite konferensande & massa skoj! Jag önskar att man gjorde sånt lite oftare.

Nu är jag dock sjukt trött.
Först av allt, gå & lägga sig alldeles försent kvällen innan vi åkte var ganska osmart. Sov från 1-halv6...
Sen upp, jobba 4 timmar. Åka buss till Orust. Konferensa. Fixa sig. Käka middag. Umgås med fina jobbarvänner. Dansa fram till 2. Efterfesta lite. Ut på äventyr i natten med Magnus, Konczak och Purjo. Lägga sig typ 4. Vakna halv8. Käka frukost. Konferensa lite till. Kolla på en film om gurkor! Käka lunch. Åka hem. Sova en timma.
DET var en snabb sammanfattning av kvällen!

Fler bilder finns på fejs eller kanske kommer upp senare. Jag har lite bråttom nu! ;)


Nu ska jag på bio snart! :D
Paranormal activity ska vi se. Kommer vara så äckligt rädd att jag inte kommer råka somna på bion iaf! Usch. Dom säger att man inte kan sova på flera nätter efteråt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: