J E N N I F E R

Godmorgon fredag!

Kategori: Right now

Nu är jag upphoppad ur sängen, duschad, klar och sitter och äter frukost. Känner mig grymt duktig. Det är inte ofta som jag inte stressar mig iväg för att jag är sen. Nu är det 20 hela minuter innan jag ska åka mot Malin. Därefter bär det av till Ullared! Har inte något speciellt som behöver shoppas, utan det är bara kul att åka med.
Dock är det väl packat med folk där. Några dagar efter lön och 1månad innan jul...

Jag älskar förövrigt min iPhone! Har laddat hem något slags program som gör att man kan välja egna ringsignaler. Så slipper man den där döjobbiga signalen som ALLA med iPhone har..! Muhaha.

Nu ska jag sätta mig och läsa bloggar medan jag äter! My favourite HanaPee bland andra - hon är grymt kul!
Kanske ska passa på att pröva mobilblogga med Äpplet sen?


Kommentarer

  • dale04 säger:

    Ullared kommer inte vara sig likt efter jegu15 och maba30 varit där.



    Passande bild btw!

    2009-11-27 | 10:10:06

Kommentera inlägget här: