J E N N I F E R

BÄSTA FREDAGEN!

Kategori: Shoppa

Detta blev en riktigt nice dag! Spontant och bra, precis så som det ska vara.
Imorse bar det av till Malin och sedan Ullared. Där kom vi på att det hade ju vart kul med Lager 157 också, så då åkte vi dit. Då var det grymmebra med en iPhone kan jag säga. Annars hade 2 blondiner vart väldigt lost i skogen!!!

Jag hittade mycket fint på vår resa idag!


Om jag ska åka skidor så kommer jag definitivt ha dom här gogglesarna! Love 'em!!



Emmaaa, den slår nästan din duntäckesjacka...



Jag kanske tänkte skaffa lite samma stil som min käre broder..?



En fin Malin!



När jag blir snickare kommer jag att ha den här lilla verktygslådan


Dagen avslutades i Borås där vi käkade på Jensens Böfhaus! Sjukt mysigt!
& Malin sa mycket kul. Jag fick inte skriva det på facebook. Men att skriva här är ju helt okej tycker jag...

Vi satt och läste roliga fakta, såna där småkul saker gällande alltmöjligt.
Jag: "Alla kontinenter börjar och slutar på samma bokstav på engelska, Africa, Europe, America, Australia..."
Malin: "Fast nej, Sweden?! Det funkar inte!"
Som om det är en kontinent!!!!

Nu blir det lite Klasses julkalender eller kanske Vänner. Köpte äntligen dom där boxarna som jag spanat på de senaste 3 åren typ - för nu hade priset sänkts! GODNATT GOINGAR!


Kommentarer

  • dale04 säger:

    Kontinenthistorien funka ju inte.



    Australia, Australien

    Europe, Europa



    Är ju bara okej om man får blanda svenska och engelska.

    2009-11-28 | 00:13:21

Kommentera inlägget här: