J E N N I F E R

Bananlack

Kategori: Right now

Jag tror att jag är trött idag. Sitter i min egen lilla värld & sover inombords typ. Haha.
Sov superkasst inatt! Vaknade nitton gånger bl.a. av att jag fick kramp i benet eller nåt. Usch, jag har aldrig haft så ont. Nu har jag gått runt och haltat lite hela dagen. Shit pommes frites!

Längtar till lunchen nu faktiskt. Är rätt hungrig... Hade tänkt köpa nåt ätbart på vägen till jobbet. Men jag var ju hos tandläkaren och fick lite bananlack så jag fick varken äta eller dricka. Korkat av mig...
Köpte dock sushi på vägen, till lunch, har blivit lite av en tradition när jag börjar sent. Gott som tusan!

Usch vad tråkigt inlägg. Jag skäms. Men jag skyller på att jag är trött ;)
Nu är rasten slut så jag ska börja mejla. NICE!


Jag var såhär snygg i lördags ;)
Photo by Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: