J E N N I F E R

STUDEEEEENT!

Kategori: Roligheter

[Det här skrev jag igår morse men det har inte blivit publicerat av någon anledning...]
Vet ni?! Idag tar min älskade vän Sanne studenten!
Jag ska vara med nästan hela dagen så det blir en liten mini-student för mig i år också. Jag har förberett mig massor och det känns liiiiite som att jag också ska ta studenten. Men det är inte samma nästan magiska känsla som fanns där förra året!

Jag är otroligt trött idag efter flera dagar av studentfirande och sena kvällar. Det får bli en liten nap innan studentfesten ikväll ;)

Nu ska jag hoppa upp ur sängen och börja fixa till mig för dagen. Känner mig lite sunkig just nu!
- tänkte scrubba bort gammal brunutansol
- raka benen
- noppa ögonbrynen
- duscha
- måla alla naglar
- få bort en jäkla finne jag har fått på kinden (!!!)

Kommentarer

  • Lovisa säger:

    Måste vara en otroligt obeskrivligt härlig känsla att ta studenten! :) Jag längtar redan!

    2009-06-01 | 17:12:04
    Bloggadress: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här: