J E N N I F E R

Hem till familjen

Kategori: Things

Nu sitter jag i sängen helt nyvaken. Totte ska jobba och jag vaknar jämt av hans alarm så jag kan lika väl fortsätta vara vaken! Dock ska jag kika på House nu tror jag. Sjukt bra serie! Jag har tagit mig igenom boxarna med säsong 1-3 snart. Hihi!

Senare ska jag på stan och kolla skor en supersnabbis och köpa mineral-bronze-puder hade jag tänkt! Och kanske en ny sminkborste som inte rivs - för det gör min, himla oskönt faktiskt. H&M är billigt men inte så bäst alltid kanske... Efter det ska jag hem till min kära fina famil och umgås!


En sånhär bronzer hade jag tänkt mig..

Kommentarer

  • Lily [ L i n d a . B l o m ] säger:

    Svar: Hejsan! Jättetrist att dom behandlat dig sådär! Men frågan är om det inte är posten som sköter utskicken av AVI:n? : )



    Mina recensioner sker ju endast efter mina erfarenheter : )

    2009-05-25 | 18:19:44
    Bloggadress: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här: