J E N N I F E R

All by myself

Kategori: Right now

Nu sitter jag ensam hemma och har mys för mig själv. Totte och några andra skulle iväg till Ches men jag orkar inte ut och virra ikväll också. Det räckte med igår! Då var det dock sjukt kul!! Kan lägga upp bilder på det om en liten stund =)

Nu ska jag måla naglarna, lite fräscht våriga. Har faktiskt bara rosa nagellack i olika nyanser. Det är tråkigt att det inte finns ljusblått och ljusgult. Eller jag har iaf inte hittat några ännu... Det hade ju vart kul att variera sig lite!


Så här mysigt har jag det! På tv går Dirty Dancing 2, jag har sett den för jättelängesen, men jag kommer inte riktigt ihåg. Jag käkar physalis och läser Cosmo lite halvt samtidigt. Det är ändå sjukt skönt att bara slappa kan jag säga!!

...och så här trött och go ser jag ut just nu! Bloggar mer om en stund!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: