J E N N I F E R

Sold it!

Kategori: Things

Nu äger jag ingen iPhone längre. Den är såld!
2000 riksdaler rikare är jag till och med.

Får se när det blir av att köpa en ny - men jag är sjukt nöjd med min gamlagamla för tillfället! Knapparna på vänstersidan fungerar inte direkt jättebra. Men i övrigt älskar jag den. Vad gör det då om man inte kan skriva JKL och PQRS eller göra punkter och sånt?


Min älskade gamla Sony Ericsson k810i


Jag skulle vilja göra om min blogg också. Men det känns inte som att jag kommer bli lika nöjd. Jag är väldigt inne i att förändra saker just nu! Vill att allt ska vara nytt och fräscht! Sol, vår, resor osv.

På lördag drar vi till London. Och det ska bli party! Jättekul! Jag längtar stört mycket. Men jag är massa stressad över vad jag ska ta med mig och sådär. Har en himla beslutsångest för allt! Haha. Jag kan aldrig bestämma mig riktigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: