J E N N I F E R

London baby!

Kategori: Right now

Godkväll =)

Imorgon vid den här tiden är jag i Londoooon!! Sjukt kul! Jag är astaggad. Just nu är jag iofs mest trött, men jag vill se vilka som går vidare i Let's dance, sen ska jag bli lite brunare tänkte jag. Det är ingen solsemester, men brun vill jag ju vara ändåså.

Idag har jag jobbat och det har ringt mycket idag så det har vart lite stressigt. Den sista tiden hade jag dock möte och det var rätt slappt och skönt. Vi fick göra en liten gruppuppgift. Fick lite flashbacks till skolan. Var exakt samma känsla!! Saknar skolan lite nu.. Det är först nu som det har sjunkit in att det aldrig kommer tillbaka! Älskade LM!
Hursomhelst lekte vi (säger man så?) JEOPARDY. Jag vann colanappar! Love them!

Kommer nog snart att somna tror jag. Himla trött är jag! Kvällen har vart lugn, vi skulle gått på bio först, men jag kände att jag hade ont i huvudet och hade vart uppe sen 5. Så jag var inte så himla pigg på det tyvärr. Hade vart himla mysigt annars!! Istället har vi käkat tacos och så har jag kollat på Let's dance medan Totte har spelat WoW. KUL! Haha, nejmen det är ganska mysigt.

Nu bloggar jag och han spelar... ;)

Jag ska noga läsa lite bloggar och sådäringa och sen stoppa mig i sängen och friskna till helt och hållet. Flyget går inte så tidigt imorn, vilket är himla skönt faktiskt. 15.25. Så det blir en riktig sovmorgon innan det! Oså måste jag packa mig lite... Nattinattpuss!

Kommentarer

  • Mimmi säger:

    svar: Okej, vad kul! Jag vill gärna veta mer om staden, typ fina ställen att titta på och hur är det med butiker och shoppingen där? :) okej, vi åker ju inte dit för att festa så det spelar inte så stor roll. Men några uteställen finns det väl om man vill ut en kväll? :)

    åh herregud, 60 grader! haha, shit. vi åker ju lite fel period, det kommer ju vara sjukt varmt!

    2009-03-25 | 12:06:24
    Bloggadress: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: