J E N N I F E R

Ledighet

Kategori: Right now

Godkväll!! Nu sitter jag på tåget på väg hem från jobbet. Jag har glömt mina hörlurar nånstans så jag kan inte titta på How I met your mother, vilket brukar vara min sysselsättning när jag åker tåg! Det finns iofs annat att göra, men inget lika kul - jag älskar HIMYM! Imorgon är jag förresten ledig vilket ska bli rätt skönt, men jag har precis vårt ledig så det hade inte gjort nåt om jag vart ledig i slutet av veckan. Men man får ju inte alltid som maN vill! Jag tänkte gå till frisören imorgon faktiskt :) färga slingor ska jag göra! Dom jag gjorde för några veckor sedan syns inte alls! Måste be dom göra många nu så att dom inte drunknar i resten av håret, det brukar vara så. Nej nu måste jag slå en signal hem så att någon kommer o hämtar mig och min stora väska! Puss & kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: