J E N N I F E R

Fulltupp!

Kategori: Right now

Jag har inte orkat blogga på massa dagar nu! =) Det har hänt för mycket annat. Men nu börjar det äntligen lugna ner sig lite. Jag jobbar mest hela tiden. Resten av tiden har jag körlektioner och träffar Totte.

Min dator är förövrigt på reparation just nu. Den stänger av sig så fort den blir lite varm. Segt. Men nu har jag Tottes laptop här sålänge. Tills jag får tillbaka min egna. Om 2-3 veckor. Och förmodligen nån tusenlapp. Jag kan slå vad om att dom kommer hitta på någon bra anledning till att felet inte går på garantin. Hade inte förvånat mig! Jag brukar ha otur med sånt.

Nu är jag sugen på choklad! Mums va gott det hade vart. En riktigt krämig, chokladig kladdkaka med grädde! Jag har vart så duktig i helgen. I fredags käkade jag inte något godis. I lördags smaskade jag ett par chips. Och igår åt jag i princip inte ens nån mat. Bara snacks på bion.

Sjukt himla trött är jag nu också. Vill ha lite choklad och sen sussa sött på kudden...
Nej nu ska jag ta mig en liten titt på tv:n och se om det går något bra! Kanske kika lite på Gossip Girl.
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: